Notice: Undefined offset: 1 in /home/rebsi/karmenologija.si/CMSfunctons.php on line 408
Splošni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani, zato se smatra da je vsak kupec spletne trgovine seznanjen z njimi.
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine karmenologija.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).
Kupoprodajna pogodba je sklenjena takrat, ko jo ponudnik potrdi, kupec pa dobi potrdilo o zaključenem nakupu. V tem trenutku so vsi pogoji fiksirani tako za kupca kot za prodajalca.
Notice: Undefined variable: TXTmarkARR in /home/rebsi/karmenologija.si/Mterms.php on line 2
Warning: array_search() expects parameter 2 to be array, null given in /home/rebsi/karmenologija.si/Mterms.php on line 2
Notice: Undefined variable: textARR in /home/rebsi/karmenologija.si/Mterms.php on line 2
Splošni podatki podjetja
S spletno trgovino karmenologija.si upravlja podjetje WOMAN Karmen Župevec s.p.,Pot na Gorjance 13, 8000 Novo mesto, matična številka , davčna številka 76476103 ( nismo davčni zavezanec ).
Datum vpisa pri registrskem organu:
Registrski organ: 0
Povezava do AJPES izpiska
Splošni pogoji
Splošni pogoji poslovanja spletne strani karmenologija.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). karmenologija.si je spletna stran, ki jo upravlja WOMAN Karmen Župevec s.p. poučevanje celostne obnove in hormonskega ravnovesja, ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani karmenologija.si , pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-mail, telefon)
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
- dostopnost izdelkov (vsak izdelkov ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
- pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in ostale stroške
- način plačila in uveljavitve storitve
- časovno veljavnost ponudbe
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca reklamacija storitve
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike z uporabniki.
Rezervacija mesta in nakup
Rezervacija mesta se opravi z izpolnitvijo prijavnice, ki se nahaja v posameznem zavihku tečajev in vadb v Pogoji poslovanja in uporaba spletne strani
Ponudba storitev
Zaradi narave naših storitev (izvajanje tečajev in vadb na različnih lokacijah) se dogodki na spletni strani karmenologija.si pogosto ažurirajo in spreminjajo.
karmenologija.si si prizadeva za natančnost in ažurnost urnikov in si pridržuje pravico spremembe ali odpovedi vadb/ tečajev v primeru bolezni, ali premajhnega števila prijav.
Ponudba storitev
Zaradi narave naših storitev (izvajanje tečajev in vadb na različnih lokacijah) se dogodki na spletni strani karmenologija.si pogosto ažurirajo in spreminjajo.
karmenologija.si si prizadeva za natančnost in ažurnost urnikov in si pridržuje pravico spremembe ali odpovedi vadb/ tečajev v primeru bolezni, ali premajhnega števila prijav.
Načini plačila
Na spletni strani karmenologija.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
TEČAJI IN DELAVNICE
- plačilo s plačilnimi karticami
- preko nakazila UPN na TRR (zavod Savina Atai)
- plačilo preko Paypala
Za nepravočasno poravnane obveznosti zaračunavamo zakonske zamudne obresti.
V primeru zamude s plačilom vam bomo zaračunali tudi stroške opominjanja ter vse stroške izterjave neporavnanih obveznosti, kamor sodijo tudi odvetniški stroški ter stroški sodnih taks in drugih pristojbin.
Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna na njegovem e-mailu.
Cene
Objavljene cene veljajo za vse stranke. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh kupcu skušal ponuditi ustrezno cenovno rešitev, ki bo služila obojestranskemu zadovoljstvu.
Tako ima kupec začetnega tečaja ponujeno možnost plačila v dveh obrokih. Prvi obrok je za zagotovitev mesta potrebno plačati v roku najkasneje do 48 ur po prijavi, drugi obrok pa najkasneje do konca tečaja.
Karto za vadbe je potrebno plačati pred samim začetkom udeležbe.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo z izdanim mailom, ki vsebuje račun, oziroma v primeru vadb – po poteku 48 urnega roka rezervacije. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Po izbrani vadbi sledi vnos osebnih podatkov in podatkov za plačilo računa. Z oddano prijavnico na elektronski naslov prejmete sporočilo s podrobnejšimi podatki in predračun.
S tem je vaše mesto na tečaju/vadbi rezervirano za 48 ur. V tem roku je za dokončno potrditev rezervacije potrebno opraviti tudi plačilo.
Pravica do odstopa od nakupa
Po nakupu je odstop nakupa možen samo v primeru pisne odpovedi najkasneje 1 teden pred pričetkom tečaja/vadbe ali pa v primeru bolezni, za katero mora biti predloženo zdravniško potrdilo. V tem primeru je možno vadbo/ tečaj nadomestiti v prihodnjih terminih, ali pa dobiti povrnjen denar.
Pogoji odpovedi vadbe/tečaja
Uporabljen predplačniški kredit (razen v zgoraj navedenih izjemah) v primeru odpovedi rezervacije ali neprihoda ne bo povrnjen.
Pogoji odpovedi delavnice/tečaja
S prijavo na tečaj ali delavnico je mesto rezervirano za obdobje 48 ur. Možnost plačila tečaja je v dveh obrokih (v kolikor je to tudi poudarjeno). Prvi obrok je potrebno poravnati v roku 48 ur po prijavi. S tem je mesto na tečaju potrjeno. Drugi obrok je potrebno poravnati najkasneje do konca tečaja. V primeru odsotnosti na tečaju, je zamujeno srečanje mogoče nadomestiti ob predhodni najavi na enakem tečaju, ki izvedenem v prihodnjih terminih.
Popusti in akcije
Ponudnik si pridrži pravico spreminjati ali odstraniti ponudbo tekočih akcij. V primeru, da je plačilo opravljeno preko plačilnega naloga UPN (TRR) in je akcija oz. promocija v tem času potekla oz. je bila odstranjena se ponudnik zavezuje, da bo upošteval akcijo oz. promocijo ob času, ko je bilo opravljeno plačilo. Popusti pri zakupu kart veljajo, če se oseba prijavi na več različnih rednih vadb.
Ker so vadbe in tečaji ločene enote, se popusti ob istočasno zakupljeni vadbi in tečaju ne obračunajo.
Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov strank. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, lastne raziskave in analize in ostalo potrebno komunikacijo, prav tako bodo trajno varovane osebne slike tečajnikov pridobljene na začetnih tečajih Joge obraza. Izbrane slike tečajnikov bodo objavljene samo v primeru dogovora in pisnega soglasja tečajnika o njihovi objavi.
Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko e-maila ali telefona posredovanega na prijavnem obrazcu samo za namene opominov, ali informacij o spremembi podatkov tečajev/vadb. Stranka lahko ponudnika kontaktira prek e-maila karmenzupevec@gmail.com ali telefona +386 51 361 891 v času uradnih ur in sicer: od ponedeljka do petka med 09:00 in 16:00.
Varovanje osebnih podatkov in posredovanje informacij
Vse o politiki varovanja osebnih podatkov si preberite na tej strani.
Splošni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani, zato se smatra da je vsak kupec seznanjen z njimi.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti storitev, število prostih mest in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil mesto na čakalni listi. Ob sprostitvi mest ali novih terminih bo kupec takoj obveščen. V primeru razprodanih mest in že izvedenega plačila bo ponudnik kupcu lahko omogočil tudi preklic naročila ali zamenjavo rezervirane storitve.
Vse programe, delavnice in nasvete, ki jih ponudnik deli na svoji spletni strani in organizira na spletu ali v živo, niso nadomestilo za ustrezno zdravniško pomoč. Če imate resna bolezenska stanja, bolečine, kakršnekoli težave z zdravjem se pred prakticiranjem programov posvetujete z ustreznim zdravstvenim delavcem.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav na ponudnika lahko obrne prek elektronske pošte ali telefona. Postopek za oddajo pritožb je možen preko elektronske pošte ali pisno na naslov podjetja. Ponudnik se obvezuje, da se bo v roku petih delovnih dni odzval na pritožbo s predlogom poteka nadaljne obravnave postopka.
Ponudnik si prizadeva, da bo po svojih najboljših močeh potrudil, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
O politiki varstva osebnih podatkov
Namen Politike varstva osebnih podatkov (v nadaljevanju: Politika) je seznanitev Naročnikov Uporabnikov ter drugih oseb (v nadaljevanju: Posamezniki) z nameni in podlago obdelave osebnih podatkov s strani podjetja Karmenologija, WOMAN Karmen Župevec s.p., Pot na Gorjance 13, 8000 Novo mesto (v nadaljevanju: podjetje) ter pravicami Posameznikov na tem področju. Hkrati ta Politika dodatno pojasnjuje soglasje za obdelavo podatkov.
V Politiki so skladno z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (v nadaljevanju Splošna uredba o varstvu podatkov), zajete naslednje informacije:
- kontaktne informacije podjetja in kontakt pooblaščene osebe za varstvo podatkov,
- namene, podlage in vrste obdelave različnih vrst osebnih podatkov Posameznikov, vključno s profiliranjem osebnih podatkov Posameznikov,
- posredovanje podatkov tretjim osebam in v tretje države,
- čas hrambe posameznih vrst osebnih podatkov,
- pravice Posameznikov v zvezi z obdelavo osebnih podatkov,
- pravica do vložitve pritožbe v zvezi z obdelavo osebnih
Kjer je to primerno, se določila, ki se nanašajo na Posameznike, uporabljajo tudi za vprašanja tajnosti in zaupnosti komunikacij uporabnikov, ki so pravne osebe.
Osnovni pojmi
V nadaljevanju je seznam osnovnih pojmov, ki jih najdete v Politiki.
Osebni podatek: osebni podatek je informacija, ki Posameznika identificira kot določenega ali določljivega Posameznika. Posameznik je določljiv takrat, ko ga je mogoče neposredno ali posredno določiti, zlasti z navedbo identifikatorja, kot je ime, identifikacijska številka, podatki o lokaciji, spletni identifikator, ali z navedbo enega ali več dejavnikov, ki so značilni za Posameznikovo fizično, fiziološko, genetsko, duševno, gospodarsko, kulturno ali družbeno identiteto.
Obdelava osebnih podatkov: pomeni kakršno koli delovanje ali niz delovanj, ki se izvaja v zvezi z osebnimi podatki, zlasti pa zbiranje, pridobivanje, vpis, urejanje, shranjevanje, prilagajanje ali spreminjanje, vpogled, uporaba, razkritje s prenosom, sporočanje, širjenje ali drugo dajanje na razpolago, razvrstitev ali povezovanje, blokiranje, anonimiziranje, izbris ali uničenje osebnih podatkov. Obdelava je lahko ročna ali avtomatizirana.
Upravljavec osebnih podatkov: je fizična ali pravna oseba ali druga oseba javnega ali zasebnega sektorja, ki sama ali skupaj z drugimi določa namene in sredstva obdelave podatkov oziroma oseba, določena z zakonom, ki določa tudi namene in sredstva obdelave.
Oblikovanje profilov: pomeni vsako obliko avtomatizirane obdelave osebnih podatkov, ki vključuje uporabo osebnih podatkov za ocenjevanje nekaterih osebnih vidikov v zvezi s Posameznikom
Anonimiziranje: je takšna sprememba oblike osebnih podatkov, da jih ni več mogoče povezati s Posameznikom ali je to mogoče le z nesorazmerno velikimi napori, stroški ali porabo časa.
Avtomatizirano odločanje: pomeni odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi (vključno s profiliranjem), ki ima pravne učinke ali pa lahko znatno vpliva na Posameznika.
Privolitev posameznika: privolitev Posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, pomeni vsako prostovoljno, informirano in nedvoumno izjavo volje Posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, s katero z izjavo ali jasnim pritrdilnim dejanjem izrazi soglasje z obdelavo osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj.
Upravljavec in pooblaščena oseba za varstvo podatkov
Upravljavec osebnih podatkov Posameznikov, ki se obdelujejo v skladu s Politiko varstva osebnih podatkov, je Karmenologija, WOMAN Karmen Župevec s.p., Pot na Gorjance 13, 8000 Novo mesto. V podjetju je imenovana pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov, ki je dosegljiva na elektronskem naslovu: karmenzupevec@gmail.com
Nameni obdelave in podlage za obdelavo podatkov
Obdelava na podlagi pogodbe:
Na podlagi pogodbe podjetje zbira osebne podatke za naslednje namene:
- sklenitve, izvajanja pogodbe spremljanja in prekinitve naročniškega razmerja
- namene identifikacije Posameznika
- obveščanja Posameznika o uspešnem naročilu in morebitnih spremembah
- za izvedbo storitev in naročilo izdelkov
- obveščanja v primeru dogodkov in tečajev
- za reševanje reklamacij in ugovorov
- za kreiranje in pošiljanje računov in hranjenja podatkov o nakupu v skladu z veljavno zakonodajo
Obdelava na podlagi zakonitega interesa:
Podjetje na podlagi zakonitega interesa obdeluje osebne podatke za naslednje namene:
- identifikacija in preprečevanje morebitnih zlorab in prevar, odkrivanje in preprečevanje goljufij in zlorabe naših storitev, pri čemer lahko podatke posredujemo tudi drugim ponudnikom tovrstnih storitev, policiji, državnemu tožilstvu ali drugim organom, ki imajo pristojnost
- za potrebe informacijske varnosti, izpolnjevanja zahtev v zvezi s kakovostjo naših storitev ter odkrivanje tehničnih okvar sistemov
- za morebitne pravne postopke, ki so lahko povezani z izvršbo, sodno ali izvensodno izterjavo in obrambo pred morebitnimi zahtevki
Obdelava na podlagi soglasja za obdelavo osebnih podatkov:
Obdelava podatkov lahko temelji na nedvoumnem in jasnem soglasju, ki ga Posameznik da podjetju. Soglasje se lahko na primer nanaša na obveščanje o ponudbi in storitvah, o novih zapisih na spletni strani (prijava na nedeljska pisma in zadnja odkritja s področja nege in sijaja ženske energije), za namene neposrednega trženja (prijava na ekskluzivna povabila na delavnice, programe in dogodke), namene segmentiranja (prijava na le tebi prijazne in individualizirano kreirane e-maile in oglase na Facebooku), pripravo ponudbe, prilagojene Posameznikovim uporabniškim navadam ali opravljanje storitev z dodano vrednostjo. Obveščanje se izvaja prek kanalov, ki jih je v soglasju izbral Posameznik. Obveščanje z uporabo e-poštnega naslova vključuje posredovanje e-poštnega naslova zunanjemu obdelovalcu z namenom prikaza oglasnih sporočil podjetja med brskanjem na spletu.
Soglasje lahko da eden od staršev, rejnik ali skrbnik za mladoletnega otroka, ki skladno z veljavno zakonodajo soglasja ne more podati sam. Takšno soglasje bo veljalo dokler ga eden od staršev, rejnik ali skrbnik oziroma otrok sam, ko skladno z veljavno zakonodajo to pravico pridobi, ne prekliče ali spremeni.
Katere osebne podatke zbira podjetje
Obdelujemo osebne podatke, ki jih posameznik vnese na spletni strani. Osebnih podatkov ne prodajamo, delimo ali kako drugače posredujemo tretjim osebam, razen za potrebe, ki so navedene v Politiki.
V primeru, da je Posameznik zgolj obiskovalec spletne strani, se o Posamezniku zbirajo podatki samo z uporabo piškotkov. Če je Posameznik uporabnik oz. naročnik storitev ali izdelkov podjetja, podjetje obdeluje tudi druge osebne podatke, ki so potrebni za izvajanje storitev in naročila izdelkov, ki jih je Posameznik naročil in jih uporablja, pri tem pa želi podjetje zagotoviti čim boljšo uporabniško izkušnjo.
Podjetje obdeluje tako neosebne podatke, kot tudi osebne podatke, ki jih Posameznik posreduje ali jih podjetje pridobi, ko Posameznik uporablja storitve ali naroči izdelke podjetja.
neosebne podatke: podatke o napravi ali druge dnevniške (angl. log) podatke, ki se pridobivajo avtomatično, med uporabo storitev;
osebni podatki: podatke obdeluje podjetje, če jih sami vnesete ali kadar ima podjetje zakoniti interes za obdelavo (IP naslov).
Podjetje obdeluje naslednje osebne podatke:
- e-mail naslov
- ime in priimek
- domači naslov
- IP naslov
- poslovne podatke, preko katerih je možna identifikacija posameznika
- arhiv morebitne dodatne komunikacije in druge osebne podatke, ki jih pridobi podjetje z neposredno komunikacijo s Posamezniki, ki osebne podatke prostovoljno delijo
- v primeru naročila tudi podatke o plačilu (kot so: številka plačilne kartice, veljavnost)
- čas obiska strani, status aktivnosti, čas vpisa in izpisa iz uporabniškega računa, user ID, uporabniško ime, ime države, kjer se nahaja Posameznik, časovno območje, operacijski sistem, ki ga uporablja Posameznik ter kateri brskalnik uporablja Posameznik pri uporabi storitev podjetja
- Posredovanje podatkov tretjim osebam ter posredovanje podatkov v tretje države (države, ki niso članice Evropske unije ali Evropskega gospodarskega prostora)
- Zbranih osebnih podatkov podjetje ne posreduje tretjim osebam, razen kolikor je to v skladu z veljavno zakonodajo. Osebnih podatkov ne podjetje ne posreduje v tretje države. Vaši podatki se obdelujejo le na območju znotraj Evropske unije.
Avtomatizirano sprejemanje odločitev in profiliranje
Posameznikovi osebni podatki niso predmet avtomatiziranega sprejemanja odločitev, prav tako niso predmet oblikovanja profilov.
Privolitev mladoletne osebe
Mladoletne osebe do 16 let ne smejo posredovati kakršnih koli osebnih podatkov brez dovoljenja (privolitve ali avtorizacije) nosilca starševske odgovornosti (enega od staršev ali skrbnikov). Podjetje namerno ne zbira osebnih podatkov oseb, za katere ve, da so mlajše od 16 let, ali jih kakor koli uporabljal ali jih razkrival tretji nepooblaščeni osebi brez dovoljenja nosilca starševske odgovornosti za otroka.
Podjetje uporablja vso razpoložljivo tehnologijo za preverbo, ali je nosilec starševske odgovornosti dal ali odobril privolitev.
Čas hrambe osebnih podatkov
Obračunski podatki in z njimi povezani kontaktni podatki o posameznikih se lahko za namen izpolnjevanja pogodbenih obveznosti hranijo do popolnega plačila storitve oziroma najdlje do poteka zastaralnih rokov v zvezi s posamezno terjatvijo, ki lahko po zakonu znaša od enega do petih let.
Računi se hranijo še 10 let po poteku leta, na katerega se račun nanaša v skladu z zakonom, ki ureja davek na dodano vrednost.:
Če se podatki o prometu obdelujejo na podlagi privolitve posameznika zaradi trženja storitev, prodaje blaga ali izvajanja storitev z dodano vrednostjo, se ti podatki v potrebnem obsegu lahko obdelujejo toliko časa, dokler je to potrebno za takšno trženje ali storitve.
Vsi ostali podatki, ki so pridobljeni za namene obveščanja in neposrednega trženja, se hranijo do preklica.
Pravice posameznikov v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov
Posameznikom omogoča podjetje naslednje pravice v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov:
- kadarkoli preklicati soglasje za obdelavo osebnih podatkov. Če želi Posameznik zgolj posodobiti osebne podatke, lahko to stori v uporabniškem računu.
- do seznanitve: pridobiti potrditev ali podjetje obdeluje Posameznikove osebne podatke;
- dobiti dostop do osebnih podatkov, ki se nanašajo na Posameznika ter kopijo teh informacij, dobiti informacije o namenih obdelave, vrstah osebnih podatkov, ali se osebni podatki prenašajo v tretjo državo ali mednarodno organizacijo ipd.;
- da brez nepotrebnega odlašanja podjetje popravi netočne osebne podatke, ki se nanašajo na Posameznika ter pravico, da osebne podatke dopolnite;
- do izbrisa (pravica do pozabe): Posameznik lahko zahteva, da podjetje brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke, ki se nanašajo na Posameznika v določenih primerih, kadar obdelava ni več potrebna za namene, za katere so bili zbrani osebni podatki ali kako drugače obdelani, ali kadar je podjetje zbralo osebne podatke na podlagi privolitve in Posameznik prekliče soglasje za obdelavo osebnih podatkov ipd.;
- omejitve obdelave v določenih primerih, kot na primer kadar Posameznik oporeka točnosti podatkov ipd.;
- prenosljivosti podatkov. Posameznik ima pravico pridobiti osebne podatke v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki ter pravico posredovati osebne podatke drugemu upravljavcu v določenih primerih;
- kadarkoli ugovarjati obdelavi osebnih podatkov v zvezi s Posameznikom na podlagi zakonitega interesa, pravico ugovarjati neposrednemu trženju ter profiliranju, če je povezano z neposrednim trženjem;
- izjaviti, da zanj ne velja odločitev, ki temelji samo na avtomatizirani obdelavi osebnih podatkov, vključno z oblikovanjem profilov, ki ima pravne učinke, ki se navezujejo na Posameznika ali bistveno vpliva na Posameznika na podoben. Če je odločitev (1) nujna za sklenitev ali izvajanje pogodbe med Posameznikom in podjetjem ali (2) utemeljena z izrecno privolitvijo Posameznika, bo podjetje izvedlo ustrezne ukrepe za zaščito pravic in svoboščin ter zakonitih interesov Posameznika in zagotovilo vsaj pravico do osebnega posredovanja upravljavca, do izražanja Posameznikovega lastnega stališča in izpodbijanja odločitve;
- pravico do vložitve pritožbe pri nadzornem organu, neodvisno od prej naštetih pravic, če je Posameznik prepričan, da obdelava Posameznikovih osebnih podatkov pomeni kršitev GDPR. Pritožbo lahko Posameznik vloži pri Informacijskem pooblaščencu, Dunajska 22, 1000 Ljubljana, e-mail: ip@ip-rs.si, telefon: 00386 1 230 97 30, spletna stran: www.ip-rs.si.
- Podjetje zagotavlja posameznikom uresničevanje njihovih pravic brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru v enem mesecu od prejema zahteve. Podjetje lahko rok za uresničevanje pravic posameznika podaljša za največ dva dodatna meseca ob upoštevanju kompleksnosti in števila zahtev.
- Če podjetje podaljša rok, o vsakem takem podaljšanju obvesti posameznika v enem mesecu od prejema zahtevka skupaj z razlogi za zamudo.
- Podjetje sprejema zahteve v zvezi s pravicami posameznika po telefonu, na številki +386 51 361 891 ali na elektronski naslov karmenzupevec@gmail.com
- Kadar posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, zahtevo predloži z elektronskimi sredstvi, se informacije, kadar je mogoče, zagotovijo z elektronskimi sredstvi, razen če posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ne zahteva drugače.
- Kadar obstaja upravičen dvom v zvezi z identiteto Posameznika, ki predloži zahtevo v zvezi s kakšno od njegovih pravic, lahko podjetje zahteva zagotovitev dodatnih informacij, ki so potrebne za potrditev identitete posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki.
Če so zahteve posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, očitno neutemeljene ali pretirane, zlasti ker se ponavljajo, lahko podjetje:
- zaračuna razumno pristojbino, pri čemer upošteva administrativne stroške posredovanja informacij ali sporočila ali izvajanja zahtevanega ukrepa, ali zavrne ukrepanje v zvezi z zahtevo.
- Umik soglasja za e-obveščanje
Posameznik lahko kadarkoli prekliče soglasje za prejemanje e-obvestil ter privolitev za neposredno trženje s tem ko:
- klikne na gumb "odjavite", ki bo v vsakem od obvestil podjetja
- pošlje obvestilo o umiku soglasja ali obvestilo o ugovoru glede obdelave osebnih podatkov na karmenzupevec@gmail.com
- Umik soglasja ne vpliva na zakonitost obdelave osebnih podatkov v obdobju, odkar je Posameznik dal soglasje za obdelavo, do takrat, ko je Posameznik preklical soglasje za obdelavo.
- Po prejetju Posameznikovega preklica soglasja za obdelavo bo podjetje prenehalo obdelovati osebne podatke Posameznika in jih v roku 10 dni izbrisalo. Podjetje bo Posameznika obvestilo, da je upoštevalo preklic soglasja. Na podlagi Posameznikovega ugovora glede neposrednega trženja bo podjetje najkasneje v 15 dneh prenehalo z obdelavo e-mail naslova za namene neposrednega trženja in bo o tem obvestilo Posameznika.
- Možnost preklica soglasja ne predstavlja odstopnega upravičenja v poslovnem razmerju Posameznika s podjetjem.
- Posameznik lahko morebitno pritožbo, v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov, sporoči na +386 51 361 891 ali na elektronski naslov karmenzupevec@gmail.com , oziroma po pošti na naslov Karmenologija, WOMAN Karmen Župevec s.p., Pot na Gorjance 13, 8000 Novo mesto.
- Če je Posameznik pri podjetju uveljavljal pravico do dostopa do podatkov in po prejeti odločitvi podjetja meni, da osebni podatki, ki jih je prejel, niso osebni podatki, ki jih je zahteval, ali da ni prejel vseh zahtevanih osebnih podatkov, lahko pred vložitvijo pritožbe Informacijskemu pooblaščencu vloži obrazloženo pritožbo pri podjetju v roku 15 dni. Podjetje mora o pritožbi odločiti kot o novi zahtevi v petih delovnih dneh.
Piškotki
Piškotki so majhne datoteke z informacijami, ki se začasno shranijo na Posameznikov računalnik. Ko se piškotki namestijo na računalnik, o tem Posameznik ni obveščen. Glavni namen piškotkov je, da spletni strežniki prepoznajo Posameznikov računalnik in spletni brskalnik, prilagodijo spletno stran ter poskrbijo za enostavnost in hitrost. Piškotki omogočijo, da podjetje Posamezniku prikaže pravilne informacije, ki jih išče in ki ga zanimajo. Z zbiranjem in pomnjenjem informacij o Posameznikovih nastavitvah spletnega mesta s pomočjo piškotkov lahko podjetje zagotovi boljšo spletno stran in trženjske izkušnje. Piškotki podjetju ne omogočajo dostopa do računalnika. Podatki, ki jih podjetje zbira preko piškotkov, ne vključujejo osebnih podatkov.
Večina spletnih brskalnikov omogoča, da Posameznik nastavi piškote. Piškotke lahko Posameznik zavrne ali sprejme s funkcijo, vgrajeno v spletne brskalnike. Če piškotke zavrne, lahko naprej uporablja našo spletno stran, vendar določene podstrani ne bodo delovale.
V nadaljevanju se nahajajo povezave do navodil, kako lahko Posameznik izključi piškotke v spletnem brskalniku.
- Mozilla Firefox
- Internet Explorer
- Chrome
- Safari
Od piškotkov (razen nujnih) lahko Posamezni kadarkoli odstopi.
Katere piškotke uporablja podjetje
- Nujno potrebni piškotki za delovanje spletnih strani
- Piškotki tretjih strani
Upravljanje in brisanje piškotkov
Če želi Posameznik spremeniti način uporabe piškotkov v brskalniku, vključno z blokiranjem ali izbrisom, lahko to stori z ustrezno spremembo nastavitev brskalnika. Za upravljanje piškotkov večina brskalnikov omogoča sprejetje ali zavrnitev vseh piškotkov, sprejetje samo določeno vrsto piškotkov ali pa Posameznika opozori, da želi spletna stran shraniti piškotek. Piškotke, ki jih je brskalnik shranil, lahko Posameznik enostavno izbriše. Če Posameznik spremeni ali izbriše brskalnikovo datoteko s piškotki, spremeni ali nagradi brskalnik ali napravo, bo morda moral ponovno onemogočiti piškotke. Postopek za upravljanje in brisanje piškotkov se razlikuje od brskalnika do brskalnika.
Sprememba Politike
Podjetje si pridružuje pravico po lastni presoji posodobiti, spremeniti ali zamenjati katerikoli del Politike, z objavo posodobitve ali spremembe na spletni strani brez predhodnega obvestila. Kakršnakoli sprememba velja od dneva javne objave spremenjene Politike na spletni strani.
Garancija na zadovoljstvo in povračila kupnine
Ta pravilnik ureja vračilo denarja za vse udeleženke "online" delavnic, delavnic v živo in individualnih ur
Prosim te, da pred sodelovanjem v šoli, delavnici ali individualni uri temeljito prebereš vse informacije na moji spletni strani in premisliš, ali je program primeren zate. Pridobila/pridobil boš izvirne informacije, predstavljene z edinstvenega vidika, ki sem se jih naučila na licenci Tao Golden Women, Savine Atai & Mantak Chia ,Tradicionalni Evropski medicini, s svojim raziskovanjem in izkušnjami. Obravnavali bomo različne teme, izkušnje, rezultate tekom posameznih sklopov. Nudim varen prostor, kjer lahko izraziš in deliš sebe. Razne teme, ki jih bomo obravnavali, ti bodo prinesle spremembe na vseh področjih življenja. Če boš sledila/sledil programu, bodo sledile vidne spremembe. Ker mi veliko pomeni tvoje dobro počutje in zadovoljstvo, omogočam vračilo denarja, če nisi dobila/dobil pričakovanega. Imam nekaj pogojev, ki morajo biti izpolnjeni, preden potrdim vračilo denarja. Vračilo denarja je mogoče izključno za utemeljeno nezadovoljstvo glede kvalitete ali premajhne količine znanja - pod pogojem, da si znanju aktivno sledila/sledil, sodelovala/sodeloval in vadila/vadil, ter da je bila tvoja prisotnost sledljiva v FB skupini.
Pogoji so naslednji:
- Spoštovanje in omogočanje varnega prostora, spoštljive komunikacije in drugih določil, h katerim si zavezana/zavezan, kar vključuje tudi spoštovanje podanih vsebin in znanja, prepoved blatenja mojega imena ali imena katerekoli od udeleženk ali gostov.
- Aktivno sodelovanje na delavnici ali individualno, komentiranje predavanj, postavljanje vprašanj, torej izvajanje vseh določenih vaj, redno sledenje ob dnevih, ki so določeni za druženje, upoštevanje ritualov, kot je dogovorjeno oziroma sporočeno iz moje strani.
- Pregled tedenskih vaj, aktivno pridobivanje novega znanja redno preko predavanj, vadb ter udeležba na vseh srečanjih. Verjemi, da se aktivnost zelo vidi na tebi.
- Redno plačevanje obrokov delavnice. V primeru, da zamudiš z obroki za sodelovanje na delavnici ali katerega obroka nisi plačala - vračilo denarja ni mogoče.
- Če boš po zaključku čutila nezadovoljstvo glede kvalitete ali premajhne količine znanja, lahko v 72 urah po zaključku podaš obrazloženo pisno zahtevo za vračilo denarja na moj e-mail naslov karmenzupevec@gmail.com
- V zahtevi moraš navesti utemeljene razloge, ki so povzročili tvoje nezadovoljstvo glede celotne izkušnje na delavnici ter transakcijski račun, na katerega želiš vračilo denarja na enak način kot je bil prejet. Vse zahteve za vračilo denarja po poteku 72 ur bodo zavrnjene.
- Če presodim, da je tvoje nezadovoljstvo glede delavnice utemeljeno ter da si jo celoti doživela, ter je razvidno, da si v njej aktivno sodelovala/sodeloval in spoštovala/spoštoval vsa pravila Pogodbe za določeno delavnico, boš v sedmih dneh prejela pritrdilni odgovor ter v 30 dneh po mojem odgovoru vračilo denarja na tvoj transakcijski račun, ki si ga navedla/navedel v zahtevi za vračilo denarja.
- Vsakršno spodbujanje drugih udeležencev delavnic k dejanjem, ki so slaba in škodljiva za skupino na delavnicah ali posameznika in zloraba pravice do vračila denarja je prepovedana ter v tem primeru vračilo ne pride v poštev.
- V primeru suma spodbujanja k takšnim dejanjem ali suma zlorabe bom z obrazloženim odgovorom zavrnila zahtevo za vračilo denarja.
- Pridržujem si pravico po lastni presoji zamenjati urnik med samim izvajanjem delavnice ali spremeniti, odpovedati gosta.
Reševanje sporov in pritožb
- Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
- V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko +386 51 361 891, ali po elektronski pošti na karmenzupevec@gmail.com . Pritožba se odda preko epoštnega naslova karmenzupevec@gmail.com . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
- Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
- Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
- V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem naslovu podjetja.
- Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).
Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporovr.
Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Povezava : https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Varovanje osebnih podatkov
Vaši osebni podatki bodo skrbno varovani v skladu z veljavnimi predpisi. Podatki, pridobljeni ob naročilu blaga, bodo uporabljeni zgolj za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov ter ostale potrebne komunikacije med vami in WOMAN Karmen Župevec s.p.. V kolikor boste izrazili željo da reklamnega gradiva ne želite več prejemati, bomo to brezpogojno upoštevali.
Hranjenje naročila
Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Na zahtevo potrošnika le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov karmenzupevec@gmail.com ali pisno na sedež podjetja.
Varovanje potrošnikov
Pri prodaji spoštujemo Zakon o varstvu potrošnikov. Prav tako poslujemo v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu.
Podatki na straneh
Pridružujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev kot tudi pogojev spletne trgovine. Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti.
Karmenologija kontakt
Trudimo se, da je tako ponudba artiklov kot tudi njihova cena kar najbolj ažurna. Kljub trudu pa se lahko zgodi da določenega izdelka ni na zalogi ali je pa podatek o ceni napačen. V takšnem primeru ponudnik vedno omogoči kupcu odstop od nakupa in omogoči rešitev, ki bo šla v obojestransko korist.
Zaradi povišanega števila povpraševanj prek e-pošte lahko morda traja dlje, da odgovorimo na tvoje e-poštno sporočilo, zato ti priporočamo, da nas kontaktiraš prek telefonske št. +386 51 361 891. Ne glede na to, ali vas zanimajo splošne informacije ali informacije o ceniku – V podjetju Karmenologija, WOMAN Karmen Župevec s.p. smo pripravljeni odgovoriti na vsa vprašanja. Zahvaljujemo se ti za razumevanje in potrpežljivost! - mTERMS ...
mTERMS - Tukaj nam lahko napišete vaše komentarje, predloge, pohvale, kritike ali naročila. Lahko pa nas kontaktirate kar tako. Vedno ste dobrodošli.
Pišite nam in z veseljem vam bomo posredovali vse informacije!
Vedno ste dobrodošli
Karmenologija, WOMAN Karmen Župevec s.p.
Pot na Gorjance 13
8000 Novo mesto
Davčna št.: 76476103
Delovni čas